Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Jeżeli jesteś osobą otwartą, nie obawiasz się rozmów telefonicznych, możesz znaleźć pracę jako doradca klienta. W tej branży bardziej niż doświadczenie zawodowe liczą się twoje umiejętności osobowe, umiejętność posługiwania się komputerem i znajomość Excel. Jeśli interesuje Cię obsługa klienta praca czeka na Ciebie!
Stwórz swoje CV, napisz w nim, co potrafisz, jakie są twoje mocne strony i aplikuj, korzystając ze wsparcia naszej agencji. W swojej bazie posiadamy oferty pracy z wielu dziedzin kierowane do osób z niepełnosprawnością. Z agencją My Wspieramy, otrzymasz stabilne zatrudnienie i umowę o prace.
Czytając poniższy artykuł, znajdziesz odpowiedź na pytania: kto najlepiej sprawdzi się w pracy w obsłudze klienta, jakie zadania czekają na ciebie na tym stanowisku i ile możesz zarobić? Dowiesz się również, czego nauczysz się, pracując w obsłudze klienta i dlaczego jest to dobry zawód dla osoby z niepełnosprawnością.
Doradca klienta to bardzo istotny i potrzebny zawód. To właśnie z ich wsparcia korzystamy, gdy potrzebujemy wsparcia technicznego lub gdy chcemy dowiedzieć się czegoś więcej o danych usługach, produkcie czy całej ofercie. To właśnie do Biura Obsługi Klienta dzwonimy, gdy mamy jakiś problem.
Dziś rozwój technologii pozwala na telefoniczną obsługę klienta za pośrednictwem specjalnych programów komputerowych. Dzięki temu praca doradca klienta jest możliwa do wykonania w całości zdalnie. Oznacza to, że pracownik wykonuje swoje obowiązki zawodowe w domu, bez konieczności obecności w siedzibie firmy. To ułatwia zatrudnienie dla wielu osób niepełnosprawnych, którzy posiadają bariery z dotarciem do biura. W ten sposób zdobywają zatrudnienie i mają szanse na rozwój zawodowy. To bardzo ważny aspekt, gdyż praca pozwala nie tylko na bezpieczeństwo finansowe, ale również wpływa na jakość życia osoby niepełnosprawnej.
W obsłudze klienta będziesz pracować z różnymi ludźmi. To oznacza, że spotkasz się z różnymi sytuacjami. Mogą być czasem bardzo dynamiczne, niespodziewane, a nawet stresujące. Bywa, że klient, z którym przyjdzie ci rozmawiać, będzie niezadowolony z usług, zniecierpliwiony i zdenerwowany. W takich okolicznościach przyda się umiejętność opanowania emocji, która pozwoli ci pozostać profesjonalnym i rzeczowym. Musisz pamiętać, że pracownik obsługi klienta stoi na pierwszej linii frontu w kontakcie z firmą. Jego niezadowolenie nie jest kierowane osobiście, dlatego nie powinieneś tak tego odbierać. Wdając się w dyskusję nie na temat, nie rozwiążecie problemu, który zaistniał. Zachowanie spokoju pozwoli ci być rzeczowym i konkretnym, dlatego osoba niepełnosprawna pracując na tym stanowisku, musi potrafić radzić sobie ze stresem.
Kolejną niezmiernie ważną cechą, która wiąże się z poprzednią, jest cierpliwość. Nie raz będziesz odpowiadać na te same pytania kilka razy w ciągu dnia. Mimo żartów ze strony rozmówcy, zniechęcenia, irytacji, a nawet wyzwisk musisz pozostać uprzejmy i rzeczowy. Tylko ten sposób pozwoli ci na profesjonalizm i skuteczność w pracy.
Inne cechy osoby niepełnosprawnej, które są niezbędne w pracy doradcy klienta to: komunikatywność, łatwość prowadzenia rozmów i swobodnego wysławiania się, dobra dykcja, a także otwartość. Bardzo ważna jest również umiejętność jasnego przekazywania informacji. Musisz pamiętać, że klienci są różni, a ty pracując, jako specjalista ds. kontaktu, musisz pozostać zrozumiały dla każdego. Istotna jest także łatwość nawiązywania nowych kontaktów i dobrych relacji z kluczowymi klientami.
W zdobyciu pracy w obsłudze klienta przez osobę niepełnosprawną może zadecydować znajomość języka obcego. W firmach prowadzących swoją działalność międzynarodowo potrzebny jest specjalista, który pozwoli skomunikować się z klientem w danym języku. Z tego względu znając język obcy, zwiększasz swoje szanse na zatrudnienie i lepiej płatne stanowisko.
Twoim zadaniem, jako specjalisty ds. kontaktu będzie przede wszystkim dbanie o zadowolenie klienta. Warto pamiętać, że niezależnie od branży kluczowy jest klient. To od niego zależy, jak dana firma będzie się rozwijać. Wszelkie usługi i produkty kierowane są właśnie do niego, dlatego tak ważne jest jego zadowolenie.
Praca w obsłudze klienta to również pozyskiwanie nowych kontrahentów, wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz ich sprzedaż. Osoba niepełnosprawna będąc odpowiedzialna za kontakt ze stałymi klientami, musi dbać o pozytywne relacje z nimi. Możesz również zajmować się badaniem ich opinii na temat danego produktu, analizą potrzeb i oczekiwań, a także przygotowywaniem ofert handlowych. Możesz również zajmować się odpowiadaniem na zadane pytania telefonicznie lub mailowo, a także przyjmować reklamacje.
Warto zaznaczyć, że Call Center to nie tylko całodzienna praca na słuchawce. To również współpraca z innymi ludźmi, którzy nierzadko tworzą fajny zespół. Ma to miejsce przede wszystkim w dużych firmach działających na wysoką skalę lub oferujących specjalistyczny zakres usług. Wtedy to rozwiązanie danego problemu może być trudniejsze i wymagać wsparcia ze strony różnych specjalistów.
W obsłudze klienta często spotkać można osoby młode, stawiające swoje pierwsze kroki na rynku pracy. Nawet jeśli dla osoby niepełnosprawnej zatrudnienie w Call Center to praca tymczasowa, to może w ten sposób zdobyć mnóstwo kluczowych umiejętności, przydatnych na innych stanowiskach. Należą do nich przede wszystkim: zdolność planowania i organizacji zadań, nawiązywanie kontaktu z klientami, współpraca z innymi oraz radzenie sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Tę ostatnią, osoba niepełnosprawna może wykorzystać nie tylko w pracy zawodowej, ale i w życiu codziennym, pokonując własne bariery i ograniczenia.
Obsługa klienta to również możliwość na praktyczne wykorzystanie znajomości języka obcego. Dzięki codziennym rozmową z klientami z innego kraju możesz kształtować swoje umiejętności lingwistyczne. Daje to również szanse na wyższe zarobki i lepsze perspektywy zawodowe.
Telemarketing to branża, która w ostatnim czasie prężnie się rozwija. Znajdują w niej zatrudnienie różne osoby. Są to za równo studenci szukający pracy w niepełnym wymiarze godzin i z elastycznym grafikiem, osoby młode zbierające swoje pierwsze doświadczenie zawodowe, a także coraz częściej osoby z niepełnosprawnością. Pozwala na to możliwość pracy zdalnej. Dzięki zainstalowaniu specjalnych programów możesz wykonywać połączenia telefoniczne lub obsługiwać infolinię przychodzącą na swoim komputerze. Telefoniczna obsługa klienta jest możliwa bez wychodzenia z domu, co pozwoli ci ograniczyć bariery z dotarciem do siedziby firmy, a jednocześnie rozwijać się zawodowo.
Konsultanci telefoniczni obsługują tysiące klientów. Dzwonią oni nie tylko z polski, ale również z zagranicy. Potrzeba jest więc wysoka, co sprawia, że powstaje coraz więcej nowych stanowisk pracy. Część z nich jest kierowana do osób niepełnosprawnych. Model pracy zdalnej jest tu bardzo popularny i stosowany przez coraz większą część pracodawców.
Call Center to angielski odpowiednik nazwy centrum obsługi telefonicznej. Jest to ścieżka zawodowa, która pozwoli ci nauczyć się kluczowych umiejętności, takich jak przykładowo nawiązywanie kontaktów czy radzenie sobie ze stresem. Są one niezmiernie ważne na rynku pracy. Dzięki pracy konsultanta nauczysz się też swobodnego prowadzenia rozmów, a także zdobędziesz pewność siebie.
Dla niektórych Call Center to praca tymczasowa. Dla osób z niepełnosprawnością daje możliwości rozwoju i awansu zawodowego. W ten sposób zdobywasz swoje doświadczenie, przełamujesz swoje pierwsze lęki i bardzo szybko stajesz się równoważnym pracownikiem. Twoja niepełnosprawność przestaje mieć znaczenie. Liczą się twoje umiejętności przekazywania informacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Należy pamiętać, że sednem pracy w obsłudze klienta jest pomoc innym w rozwiązaniu ich problemów. Pomaganie innym każdego dnia może być dla osoby niepełnosprawnej motorem do działania i źródłem satysfakcji.
Pracę w call Center mogą otrzymać osoby, które nie posiadają wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Pracodawcy organizują szkolenia, podczas których nowi pracownicy uczą się wszystkiego, co będzie ważne na danym stanowisku. Ma to znaczenie dla osób z niepełnosprawnością, którym trudniej jest wejść na rynek pracy. W zdobyciu zatrudnienia znaczenie ma gotowość do nowych wyzwań i preferencje osobowe, rozwiązywanie problemów i myślenie nieszablonowe.
Na początek warto zaznaczyć, że zarobki w obsłudze klienta mogą różnić się od siebie. Zależą one nie tylko od stażu pracy, doświadczenia zawodowego czy wykształcenia danego pracownika, ale również od wielkości i lokalizacji firmy i obszaru jej działalności.
Pensja, z jaką może spotkać się osoba niepełnosprawna w obsłudze klienta, wynosi średnio od 3500 zł do 3800 zł brutto. Dodatkowo, jeśli będziesz znać język obcy, możesz liczyć na wyższe wynagrodzenie.
Korzystając ze wsparcia naszej agencji, otrzymasz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zarejestruj się! Możliwy jest zarówno pełen etat, jak i praca w niepełnym wymiarze godzin. Dodatkowo wielu pracodawców zapewnia inne benefity finansowe, takie jak: różnego rodzaju premie czy bonusy świąteczne.
Zatrudnienie w obsłudze klienta daje osobie z niepełnosprawnością szanse na ciekawą i rozwijającą pracę. Zdobywając doświadczenie zawodowe, możesz uczyć się kluczowych na rynku pracy umiejętności. Do najważniejszych można zaliczyć organizację czasu, nawiązywanie kontaktów i radzenie sobie w trudnych sytuacjach, a także współpraca z innymi.
Znając język obcy osoba niepełnosprawna, zatrudniając się w telefonicznej obsłudze klienta w firmie międzynarodowej, może w praktyce go stosować. Oznacza to, że praca doradcy klienta pozwala rozwijać nie tylko umiejętności społeczne, ale również lingwistyczne.
Dzięki rozwojowi technologii i cyfryzacji osoba z niepełnosprawnością może wiele zadań związanych z obsługą klienta wykonywać zdalnie, czyli bez wychodzenia z domu. Ułatwia to podjęcie pracy przez osoby, które posiadają bariery związane z dotarciem do siedziby firmy wynikające z niepełnosprawności.
Zatrudnienie w Call Center pozwala na stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i stałe zarobki, które zapewnią osobie niepełnosprawnej bezpieczeństwo finansowe. Może być ono także źródłem motywacji i satysfakcji.